czwartek, 4 czerwca 2015

TAG: ABOUT ME

Cześć wszystkim!
Jako iż jest to mój pierwszy post pomyślałam, że fajnie by było gdybyście już na starcie troszeczkę się o mnie dowiedzieli. Postanowiłam więc, że zrobię taki TAG, który bardzo lubię czytać na innych blogach (o! już jedną rzecz o mnie wiecie, haha). No to jak? Zaczynamy!

*****************************************************************

1. Jak masz na drugie imię? Anna Angelika

2. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot w szkole? J. Polski i Historia

3. Jaki jest Twój ulubiony napój? Herbata cytrynowa

4. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka w tym momencie? Hozier - Take me to Church

5. Jakie jest Twoje ulubione jedzenie? Naleśniki

6. Jaka była ostatnia rzecz, którą kupiłaś? To były chyba buty, ale nie pamiętam za bardzo. 

7. Ulubiona książka wszechczasów? Książki z serii Harry'ego Potter'a!

8. Ulubiony kolor? Biel i czerń







9. Masz jakieś zwierzęta? Mam psa o imieniu Kola (skrót od Kornelia)

10. Ulubione perfumy? Lacoste Touch of Pink

11. Ulubione wakacje? W sumie to nie wiem, bo nie spędziłam jak na razie swoich ulubionych wakacji. 

12. Czy jesteś mężatką? Nie, nie jestem.

13. Czy byłaś kiedyś w innym kraju, a jeśli tak, ile razy? Nie jestem pewna, ale chyba tylko raz, przelotem. 

14. Czy mówisz w innych językach? Tylko po angielsku (na dobry początek!)

15. Ile masz rodzeństwa? Mam siostrę 

16. Jaki jest Twój ulubiony sklep? Sinsay

17. Ulubiona restauracja? Nie mam

18. Kiedy ostatni raz płakałeś? Dwa, trzy dni temu

19. Ulubiony Blog? Agata Wojtkowiak

20. Ulubiony film? Ósmoklasiści nie płaczą i Zielona mila

21. Ulubiony program telewizyjny? Aktualnie nie mam

22. PC lub Mac? PC

23. Jaki masz telefon? Samsung Galaxy Trend

24. Jaki jest Twój wzrost? 164 cm

25. Umiesz gotować? Nie



1 komentarz: